چه مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید پیوند کلیه در نظر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مرحله بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی باید پیوند کلیه در نظر

اگر پیوند موفق کلیه می تواند بیماران با نارسایی کلیوی را از این فرصت برای زندگی به عنوان به طور معمول به عنوان جمعیت عمومی است. با این حال، روند این عمل جراحی پیچیده است، به طوری که اگر بیماران یک گزینه درمانی بهتر، آنها نمی خواهند تصمیم به شرایط کلیه. شما در چه نقطه بیماران مبتلا به پیوند کلیه در نظر گرفته می دانید؟

پیوند کلیه برای بیماران کلیوی

خیلی اوقات، nephrologists نشان می دهد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی پیوند لیست انتظار کلیه زمانی که میزان فیلتراسیون گلومرولی خود (GFR) به 20 میلی لیتر / دقیقه کاهش می یابد. با توجه به GFR، نارسایی مزمن کلیه به پنج مرحله تقسیم شده است. 20 نشان می دهد مرحله شکست GFR کلیه 4 که در آن GFR به طور کلی بین 15 و 29 میلی لیتر / دقیقه است. این است که، بیماران باید برای این عمل جراحی در مرحله 4 به نارسایی کلیوی آماده، به دلیل آن را دشوار است برای پیدا کردن یک اهدا کننده کلیه قرار دادند.

چه مدت باید به بیماران برای کلیه صبر کنید؟

پاسخ به سوال دشوار است. بعضی از بیماران منبع خود را از کلیه به سرعت زوج، به طوری که آنها مایل به انجام این عمل جراحی خیلی زود است. با این حال، برخی از بیماران دیگر مبتلا به نارسایی کلیه هرگز دهنده کلیه خود را پیدا کنید، و در نهایت نارسایی کلیه می میرند.

آیا پیوند کلیه نیاز برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه؟

بدون آن نمی باشد. به غیر از دیالیز، برخی از روش های درمانی دیگر نیز به زندگی طولانی از بیماران کلیوی مفید است. اگر کلیه ها از بیماران به طور کامل شکست خورده نیست، هنوز هم فرصت برای بهبود GFR خود و جلوگیری از پیوند کلیه و دیالیز داشته باشد. با این حال، طرح درمان مفصل باید در شرایط بیماری بیماران و وضعیت پزشکی بستگی دارد. اگر شما هم می خواهید با کلیه خود و پیوند کلیه را قبول نمی کند زندگی می کنند، استقبال یک پیام به ترک شوید و یا از طریق ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com. همه کارشناسان SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری همیشه در اینجا برای کمک به.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان نارسایی مزمن کلیه پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: